Logo je často prvek, který vidíme u firmy jako první. Na webu, sociálních sítích, vizitce, fasádě, ale klidně i dokumentech, jako je nabídka či reklamní tiskovina. Je proto důležité myslet na první dojem a celkově nad tím, co nám má logo říct a jakou komunikaci firmy má podpořit.
Když připravuji komunikační strategii pro mé zákazníky, tak je logo mezi prvními věcmi, které řešíme. K němu se přidá i správný font a může se začít stavět další komunikace a design firemní prezentace.
I když má Vaše firma více zaměření, může být logo tím, co bude vše spojovat. Základní myšlenka bude stejná, ale v detailech už bude vypovídat o daném zaměření. Stejně jako můžete vidět na obrázku níže – společný prvek je štít, který Vás ochrání. Vychází z písmenek CS a v detailu symboly dle různých zaměření firmy.
Výstupem naší práce s designérem není jen logo, ale také potřebný logomanuál, který jasně říká, jak je možné logo použít. Velikost, umístění, varianty barevných podkladů a mnoho dalšího. Zkrátka kdokoliv následně pracuje s Vaším logem ví, jak s ním může zacházet a kam ho může dát.
A co vy? Chystáte se osvěžit prezentaci firmy? Dejte mi vědět a probereme různé varianty včetně detailů, na co si dát pozor. Můžeme upravit stávající logo a zmodernizovat jej, nebo postavíme komplet nové od základu.