Od roku 2008 hlavně brněnské firmy se zákazníky v České republice, na Slovensku i jinde v zahraničí (Belgie, Francie).
Jednalo se o firmy, které udávají tempo v daném oboru:
- Okay elektrospotřebiče (celorepublikové reklamní kampaně, marketing pro +- 30 přidělených prodejen, tvorba spotů do rádia)
- Authentica (výroba POS materiálů a dekorací pro retailové obchody, zkušenosti s různými materiály a technologiemi)
- System4u, Bisnode, Atlas.cz (práce s mass daty, prověřování finanční kondice a majetkových vazeb firem, správa mobilních zařízení, IT)
Díky těmto firmám jsem se stal součástí růstu, kdy se stávaly malé firmy středními a střední velkými, až po korporáty. Jak na počet zaměstnanců, tak obratově. S tím byly také spojené změny a kroky, které jsou nutné k dalšímu růstu (komunikace, vnitropodnikové systémy, prezentace). Získal jsem tak zkušenosti, abych v rámci marketingu a obchodu podpořil firmy v jejich prodeji.