Nestačí mít pouze krásný pletený koš, který pojme mnoho lidí. Ani nádherný potištěný balón nestačí.
Stále totiž záleží, jestli ten balón umíte naplnit tak, abyste ho dostali do vzduchu a hlavně na oči Vašich zákazníků.
Dříve by stačilo, že si vytvoříte jakoukoliv webovou stránku a už by byla půlka úspěchu za Vámi. Zákazník by viděl, že to myslíte vážně, protože udělat web přeci stálo hodně peněz a času. Dneska je ale takových prezentací přehršel a proto je třeba se zaměřit na zviditelnění dané online prezentace. Zákazník je rozmazlený, a pokud ho neumíte zaujmout, tak váš web zkonzumuje, aniž by se zadýchal a pak jde dál. Bez nákupu a bez chuti se vrátit.
Proto se starám o to, abychom zákazníky zaujali. Přida
li ke značce příběh, potřebné informace a vše podtrhli pěknou grafikou. Nesmí také chybět pravidelné zviditelnění, abychom na sebe dostatečně upozorňovali.Na začátku mé práce se však podrobně podívám na Vaše očekávání směrem k zákazníkům. Ať už typem či počtem. Každá firma jde přeci po něčem jiném. Ne vždy chceme oslovit desítky tisíc sledovatelů. Někdo jim totiž potom musí reagovat na dotazy, poptávky a tak dále.
Pokud si zaměřením nejste úplně jistí, tak si nejdřív sedneme, uděláme několik cvičení, zaměříme se na vizi obchodu, podíváme se pod pokličku aktuálnímu marketingu a z toho nám vždy vypadne nějaké hezké řešení, na kterém se dá pracovat.
Nejsem tu od toho, abych Vám říkal, jak jste to doposud dělali špatně. Jsem tu od toho, abych zhodnotil to současné, a pokud to aspoň trochu bude zapadat do naší nové komunikační strategie, tak to určitě zachováme a raději investujeme prostředky do dalšího rozšíření, než stavět to stejné od začátku.
Jediné, co potřebuji ke své práci je zákazník, který se má chuť bavit o svých snech a vizích. Ostatní už zařídím já nebo někdo z mých profesionálů, se kterými spolupracuji.
Prázdniny jsou skoro za námi, proto přichází čas se do toho zase opřít.